marți, 16 octombrie 2012

BRUSCHETE CU BRANZA DE BIVOLITA

Alt fel de mancare, care poate sa ia nenumarate forme si gusturi, in functie de poftele care va mana si de ingredientele din frigider!

Necesar: 1 bagheta, 5-6 catei usturoi, 1 felie de branza de bivolita uscata (branza, nu bivolita!), 1 gogosar proaspat (sau chiar murat).

Dupa ce am frecat feliile uscate la cuptor, cu usturoi, dupa ce le-am stropit cu ulei de masline, le-am umplut cu varf cu branza de bivolita (rasa), cu 2-3 suvite subtiri  de gogosar, si le-am dat iar la cuptor, pentru cateva minute, sa se topeasca branzica.


Stiu ca v-am exterminat cu branza mea de bivolita J, regasita in aproape toate retetele care necesita branza, dar ce sa fac, daca este foarte buna, si noi cumparam cate 20 kg, pe care o tinem in beci, in saramura ei, si care rezista si cate 2 luni (ca mai mult nu am reusit sa o pastram!)! O aducem tocmai din Jieni, Rusanesti, Olt!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu