duminică, 14 octombrie 2012

BRUSCHETE CU SALAM

Foarte potrivite pentru dimineata. Si pentru copii. Si pentru toata lumea! Si o idée ce sa faci, eventual,  cu baghetele taiate care iti raman dupa o petrecere, si iti pare rau sa se usuce degeaba.

Necesar: cateva felii de bagheta, 2-3 catei usturoi, cateva felii de salam mai uscat, 3-4 lg de branzica rasa, 1 gogosar murat.

Procedeul este acelasi ca si pana acum: am pus feliile la cuptor, sa se crocanteasca un pic, apoi dupa ce s-au racit un pic, se usuca mai tare si e mai usor la frecat (stiu ca nu la bruschete va ganditi acum J!!!!), le-am frecat cu usturoi, am picurat cate putin ulei de masline, am pus deasupra umplutura, am dat inapoi la cuptor pentru cateva minute si gata….papa bun.

In cazul asta,  umplutura noastra este constituita dintr-un amestec de branza de bivolita rasa, salam uscat de vita, taiat cubulete si un gogosar murat (sau doi), tot cubulete.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu