duminică, 14 octombrie 2012

TORT CREM OLE LAVINIA

Am gasit la un magazin de la noi de la piata, niste biscuiti imensi!!!
Sunt super buni si tare draguti. Un biscuite are cam 145 g, deci va dati seama cat sunt de mari? Sunt facuti la Chisinau!
Cand i-am dus nepotelului meu de 6 ani ani (care-si rupsese mana saracutul si era proaspat operat, i-au  pus 2 tije!) biscuiti astia, a inceput sa planga de nu mai puteam sa-l potolesc. Cand a reusit sa spuna ce are, problema lui era…..cum o sa inmoaie biscuitii astia in ceai, ca nu-i incap in canaJJJ!
Asa ca,  am facut 2 torturi, pe care le-am decorat frumos, pentru ziua Laviniei! Trebuie sa va spun ca, in afara de aspect si gustul a fost foarte bun!

Necesar: 10 biscuiti pentru torta (asa se cheama), 1 plic Crem ole vanilie, 1 plic Crem Ole ciocolata, 800 ml frisca lichida Meggle (sau Hulala), 300 ml lapte, 200 ml sirop de zahar, 1 set de creioane de decorat de la Dr Oetker, 1 plic glazura de ciocolata de la Dr Oetker, 1 pliculet stelute colorate.


Am impartit frisca in doua si am pus-o in 2 castroane de mixer. Dupa ce le-am batut bine pe amandoua, am adaugat laptele si am omogenizat bine.  Plicurile de Crem ole le-am pus fiecare in castronul lui si am amestecat cu mixerul pana s-a format crema.

Am insiropat fiecare biscuite cu siropul de zahar ramas de la facerea compotului de ieri. Voi puteti sa puneti orice: lapte indulcit sau nu, compot, ceai, cafea etc. Am pus cate 5 biscuiti la fiecare tort si a iesit destul de inalt. Am alternat cremele la umplere, oprind cate putin din fiecare, pentru acoperirea lateralelor tortului.

Am preparat glazura conform instructiunilor de pe plic, dar cu mai multa apa, sa fie mai curgatoare. Am umplut fata biscuitelui, mai putin interiorul figurii de pe biscuite, cu glazura de ciocolata, acoperind bine tot spatiul.

Creioanele  de decorat sunt din pasta de zahar, de mare efect, dar nu prea mi-a placut gustul lor. Si sunt greu de folosit, trebuind sa apesi foarte tare pe ele, desi le-am pus in apa calduta cum scria pe cutie! Si culorile sunt limitate la patru: alb, galben, rosu si verde. Ar fi fost bun si un albastru!!!

In fine, am colorat si figurina, cu grija, i-am adaugat cateva stelute colorate si l-am dat la rece.

Puteam sa-i mai pun un pic de frisca la servire, dar nu am fost pe faza si mi-au furat-o J!

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu