vineri, 12 octombrie 2012

MANCARICA DUO FASOLICA

 O mancarica rapida, o necesitate transformata intr-o bunatate!

Necesar: 1 borcan pastai fasole galbena, 1 borcan pastai fasole verde, amandoua fideluta, 10 carnaciori extra de porc, 3 cepe, 4 ardei gras rosu, 1 borcan de rosii in bulion, cateva fire de patrunjel verde.

Am tocat cubulete si ceapa si ardeiul rosu. Am taiat carnaciorii felii subtiri si i-am pus la prajit in ulei incins. Cand erau pe jumatate gata, am adaugat ceapa si ardeiul rosu. Am lasat sa se caleasca bine, apoi, inainte sa se lipeasca, am adaugat tot sosul de bulion, dar fara rosii (ca pee le, le-am pus la o ciorbita).  Am adaugat cele doua borcane de fasole, scurse bine, si am amestecat din cand in cand culorile, sa nu se lipeasca J. Am potrivit de sare si piper si am pus deasupra patrunjelul tocat, apoi am stins focul si am acoperit cratita cu un capac (sa se inabuse!).









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu