duminică, 14 octombrie 2012

SALATA DE GULIE SI CONOPIDA

Necesar: 1 gulie mare, 2-3 buchetele de conopida, 1 castravete Fabio (lung), 2 ardei rosu gras, 1 gogosar, 1 ceapa uscata, cateva fire de patrunjel, 2 lg ulei de masline, 1 lg otet, sare si piper.

Am curatat si taiat gulia mai intai felii, apoi suvite subtiri. Conopida am facut-o buchetele foarte mici, castravetele l-am taiat in doua pe lungime si apoi felii. Gogosarul, ardeiul si ceapa uscata le-am taiat feliute subtiri. Am amestecat totul foarte bine, am sarat, am pus amestecul de ulei si otet, apoi am presarat patrunjelul tocat.
Am lasat salata sa se odihneasca un pic, timp in care sa se intrepatrunda gusturile.

Desi s-au strambat la vederea conpidei, salata a fost asa de buna, ca a disparut imediat, si a mai fost cerut un bis.
Am servit-o langa un gratar cu ceafa de porc si mititei, si un piureut…..yami-yami.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu