luni, 29 octombrie 2012

ZACUSCA DE GOGONELE

Este foarte gustoasa. Un excelent aperitiv, dar si o garnitura potrivita pentru fripturi.
Necesar: 3 kg gogonele, 2 kg gogosari/capia rosu, 300 ml ulei, 2 legaturi de marar si patrunjel (optional), 1 lg zahar, sare dupa gust, piper boabe si macinat.
Gogonelele si gogosarul  le-am spalat si le-am tocat. Cubulete gogonelele, si fasii gogosarii. Voi puteti sa le dati prin masina de tocat, daca va e mai usor, sau daca vreti sa fie ca o pasta. Am pus la inabusit in ulei incins, mai intai gogosarii, apoi dupa 10 minute si gogonelele.Le-am lasat sa fiarba pana au fost facute amandoua. Am avut 2 legaturi de marar si patrunjel uscat, pe care le-am pus, tocate marunt, sarea si zaharul si am lasat sa mai dea odata in fiert. Le-am pus in borcane, am inchis bine si le-am pus la fiert pentru 45 min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu