luni, 8 octombrie 2012

OUA OCHIURI CU RANTAS

Oualele astea le-am mancat asa prima oara la soacra’mea, acum vreo 16-17 ani J!
Cand am vazut oualele alea prajite inecate in rantas (ceapa prajita cu bulion), nu prea am vrut sa le mananc, mi s-au parut gretoase. Totusi pentru ca mi-era rusine, am incercat….! Vreti sa stiti cum prefera acum toata familia (extinsa!) oualele??? Prajite cu rantas!!!

Deci, merita incercarea, din cand in cand!

Necesar: 4-5 oua, 1 ceapa mare, 2 lg bulion sau 3 rosii in bulion, 2-3 fire patrunjel verde, proaspat.

Am taiat ceapa feliute subtiri si le-am pus la calit in putin ulei incins. Cand s-au inmuiat, am adaugat rosiile din bulion,  pasate un pic si vreo trei lg din sucul in care au stat. Asta pentru ca nu mai aveam bulion! Singurul dezavantaj este ca dureaza cu cateva minute mai mult pregatirea rantasului J! Am prajit oualele, intorcandu-le pe ambele parti, sa fie si galbenusul tare.
Am servit punand rantas peste ouale prajite, asezonat cu un pic de verde (castraveti si patrunjel).














Un comentariu:

  1. Esti desteapta,esti inventiva,foarte priceputa si pe deasupra ...tare descurcareata!
    Nu te merita multi.
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere