miercuri, 17 octombrie 2012

FETA PANE


Am gustat intr-o zi feta facuta pane, de la o colega si mi-a placut tare mult, asa ca am decis sa ma risc si sa fac si eu acasa. Ce putea sa se intample? Doar sa se topeasca  prin toata tigaia si sa trebuiasca sa o curat cu spaclul, altceva nimic J!

In fapt, este o reteta asa simpla si usor de facut !

Necesar: 1 bucata feta mai mare, 4-5 oua, 300 g pesmet.

Am taiat branza cu o ata, altfel, taiata cu cutitul,  se farama. Am portionat-o in baghete de cam 1.5 – 2 cm latime, iar lungimea a fost data de latimea bucatii de branza. V-am bagat in ceata??? Taiati-o cum vreti si puteti!

Am dat fiecare baton prin ou si pesmet, repetand operatiunea de cate trei ori. Am pregatit astfel toate bucatile, pe care mai apoi, le-am prajit in ulei incins, intorcandu-le pe toate partile.

Minunate!!!

Observatii: Dintr-o bucata de feta mi-au iesit 24 de batoane. Secretele reusitei sunt urmatoarele: acoperiti bucatile de branza bine cu ou si pesmet (chiar si capetele), sa nu intre branza in contact cu uleiul incins si sa curga in tigaie la prajire; lasati cateva minute, sa se intareasca pesmetul, apoi prajiti. O sa iasa o crusta super, iar la taiere, nu curge, nu se sfarama, e tocmai buna.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu