miercuri, 10 octombrie 2012

BRUSCHETE CU OUA DE PREPELITA

Stie toata lumea cat de bune si de sanatoase sunt outele de prepelita, nu? Si cat sunt de iubite de copii pentru ca sunt micute si gata pictate!
Cum am o “filiera” rezonabila ca prêt, ma alimentez aproape in fiecare saptamana cu miniaturile astea gustoase! Si pot sa fac ...tot ce-mi trece prin cap, cu ele.


Necesar: 10-12 oua de prepelita (cate unul pentru fiecare feliuta de paine), 1 bagheta mare, 3-4 catei usturoi, 1 bucatica de branza de bivolita (sarata si uscata), 2 lg ulei masline, sare si piper.

Am taiat bagheta in felii subtirele (1 cm), si le-am pus in tava, pe hartie de copt, in cuptorul incins, pentru cateva minute. Le-am scos, le-am lasat 1 minut sa se usuce mai bine racindu-se, apoi le-am frecat cu usturoi si am picurat cu lingurita cate putin ulei de masline. Pe fiecare felie, am pus pe marginea ei branza de bivolita rasa, formandu-se o gropita in care am pus oul de prepelita. Am pus un praf fin de sare si unul de piper si  le-am dat din nou la cuptor, unde le-am lasat pana s-a coagulat oul si s-a topit usor si branzica.

Sunt super bune si de efect. Gustul de branza si usturoi merge de minune cu oul de prepelita.





















Un comentariu:

  1. N-am mancat in viata mea asa bunatati...
    De unde le mai scoti?
    Creatie,nu gluma!
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere