sâmbătă, 23 mai 2020

"Bors" din corcoduse pentru iarna

Acum este momentul sa puneti corcoduse pentru iarna 😀, cat inca sunt verzi si acre. Alta reteta de la mama mea strigare!

Necesar: corcoduse verzi, sticle de sticla cu capac (sau borcane).

Corcodusele verzi se culeg cand sunt destul de mari si  samburele este dur.
Le-am spalat bine si le-am pus la fiert cu apa cat sa le acopere bine. Cand au fost fierte,  le-am dat printr-o sita mai mare, sa scot pulpa. Apa nu am aruncat-o, am pus peste pulpa, pana a ajuns la consistenta unui nectar (mai grosut).

Am pus in sticle de sticla de jumatate (si de care mai aveam prin casa), am inchis capacul bine si le-am pus la fiert. Le-am lasat inca vreo 15-20 de minute dupa ce a dat in clocot, apoi am oprit focul, si le-am lasat in oala sa se raceasca incet, odata cu apa.

Sunt foarte bune, naturale 100%, fara niciun adaos. Se pastreaza foarte bine, si dau un gust foarte bun ciorbei.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu