joi, 22 mai 2014

BOCCELUTE CU CIUPERCI


Necesar: ½ aluat foietaj (400g), 6-700 g ciuperci champignon, 2 cepe, 1 lg boia dulce, sare si piper, 1 ou, 1 lg mac si susan.

Pana s-a dezghetat foietajul am preparat umplutura.
Am curatat si spalat bine ciupercile, apoi le-am tocat mai mic. La fel si ceapa. Am pus in ulei incins ceapa, la calit, apoi si ciupercile, unde le-am lasat pana a scazut bine lichidul. Am pus peste ele boiaua, sare si piper si am mestecat bine.
Foaia de aluat, dezghetata, am mai intins-o un pic cu sucitorul, apoi am portionat-o cu cutitul ascutit bine, in patrate de 4 cm.
In mijlocul fiecarui patratel am pus jumatate de lgta de compozitie si am adunat colturile, strangandu-le ca pe o bocceluta.
Am pus in tava, pe hartie de copt si am uns cu oul batut. Deasupra am presarat mac si susan si am dat la cuptorul incins pentru 15 min, pana s-au rumenit frumos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu