sâmbătă, 17 mai 2014

CHIFTELUTE IN ALUAT

Am facut chiftelute mici pentru petrecerea de ziua mea si ca sa nu trebuiasca servite cu paine, le-am pus in aluat.

Necesar: 1 kg carne tocata amestec, 1 capatana mare usturoi, 2 cepe, 1 plic condimente pt chiftele (de la Galeo), sare si piper, ½ aluat foietaj (400g), 1 ou, 1 lg susan.

Am preparat compozitia pentru chiftele, amestecand bine carnea cu usturoiul pisat, cu ceapa tocata maruntel, cu condimentele, cu sare si piper. Am format chiftelute mici si le-am prajit in ulei incins, in ceaun, sa mearga mai repede. Le-am lasat sa se raceasca, cat timp s-a dezghetat si aluatul.
Pe acesta l-am taiat in  fasii subtiri, de 5 mm, cu care am infasurat chiftelutele.
Le-am pus in tava, pe hartie de copt si le-am uns cu oul batut. Am presarat susan deasupra si le-am dat 15 min la cuptorul incins.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu