miercuri, 14 mai 2014

MELCI CU MASLINE


Necesar: ½ aluat foietaj (400g), 1 ardei capia rosu, 3-400 g masline feliate, 1 ceapa mica, 1 ou, 1 lg susan.

Am lasat aluatul la decongelat si am pregatit umplutura.
Maslinele le-am cumparat gata feliate, dar le-am tocat eu mai maruntel cu cutitul. Am tocat ceapa, tot maruntel, la fel si ardeiul, si le-am pus la calit in ulei incins.
Am pus deasupra si maslinele si le-am lasat sa se inmoaie un pic.
Am intins bine foaia cu sucitorul si am taiat-o in doua pe latime. Am pus deasupra compozitia racorita, si am rulat strans, sa nu ramana goluri.
Am taiat felii de 1 cm cu cutitul foarte ascutit, pe care le-am pus in tava pe hartia de copt. Le-am uns cu ou si le-am presarat deasupra susan.
Dupa 15 min in cuptorul incins sunt gata de servit.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu