duminică, 4 mai 2014

BUDINCA DE COZONAC


Cand dupa sarbatori, iti mai ramane cate un cozonac….recicleaza-l.
Necesar: 1 cozonac , 5 oua, 400 ml lapte, ½ esenta portocale, 2 plicuri zahar vanilat, 5 lg zahar brun.
Am facut cozonacul bucatele maruntele. Am batut bine 4 oua cu zaharul, zaharul vanilat si esenta de portocale. Am turnat compozitia peste cozonac si laptele. Am amestecat usor sa nu fac cozonacul praf si l-am pus intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Am dat la cuptor cam 35 min, dupa care l-am scos afara si am uns pe deasupra cu oul ramas, batut bine.  Am bagat inapoi pt inca 10 min.
Observatii: Cozonacul era super bun, plin cu rahat, nuca si cacao, asa ca a iesit o prajitura super buna, iar oul de tara i-a dat o culoare "delicioasa".







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu