joi, 15 mai 2014

MORCOVI CU USTUROI

Este o excelenta garnitura pentru carnea la gratar. Gustul dulce al morcovilor si usturoiul se potrivesc perfect cu orice carnita, dar mai ales cu cea de porc.
Necesar: 1 kg morcovi, 1 capatana mare de usturoi, ulei, sare si piper.
Am curatat morcovii si i-am taiat felii de 5 mm, pe care la randul lor le-am taiat in fasii grosute.
 I-am pus la prajit in ulei incins, unde i-am lasat pana s-au inmuiat bine si s-au rumenit usor. I-am scos scurgandu-I bine, dar nu de tot.  Usturoiul l-am tocat cu cutitul maruntel si l-am pus peste morcovi, impreuna cu un praf de sare si unul de piper. Am amestecat usor. Am lasat sa se amestece gusturile cateva minute.
Am servit cu gratar de porc.

Observatii: la fel puteti proceda si cu cativa ardei capia, rosii, mari si carnosi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu