miercuri, 28 mai 2014

FRITTATA CU FASOLE ROSIE

A iesit super buna, o omleta cu ce aveam la indemana, rapida, hranitoare si supergustoasa!

Necesar: 5 oua, 1 conserva de fasole rosie, 5-6 morcovi mici, 1 ardei rosu gras, 1 ardrei gras verde, 2 cepe uscate, sare si piper.

Eu aveam toate legumele la congelator in pungute, inclusiv ceapa (cand am chef sa “plang” si toc mai multa, o pun in pungute la congelator – unde sta foarte bine). Asa ca am calit ceapa, ardeiul colorat tocat si morcovii intregi (baby – o rasa pitica). Am potrivit de sare si piper, am amestecat bine cu oualele batute, si am adaugat fasolea de la conserva (fasole rosie carnoasa si foarte gustoasa), scursa si clatita un pic.

Am turnat compozitia intr-o tava mica, patrata (18x18x 4 cm), pe hartie de copt si am dat la cuptorul incins cam 25-30 minute, pana s-a legat si s-a rumenit frumos.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu