sâmbătă, 3 mai 2014

CUBURI DE BRANZA FETA IN ALUAT


Necesar: 1 dreptunghi  de branza feta (cam 500 g), ½ aluat de foietaj (adica o foaie din cele 2), 1 ou, seminte diverse de pus deasupra (susan, mac, chimen etc).
Am taiat branza feta cu ata si am facut-o cuburi maruntele (cam 1 cm). Am dezghetat aluatul si l-am intins un pic cu sucitorul. Am taiat cu un cutit ascutit aluatul in patratele de cam 3 cm. Taiati-le pe toate de la inceput, ca daca se dezgheata de tot aluatul se va intinde si va fi mai greu de taiat.
 Fiecare patratel de aluat l-am mai intins un pic cu mana, pastrand forma patrata. In mijlocul lui am pus cubul de branza si l-am inchis adunand colturile ca la un plic.
Le-am pus intr-o tava pe hartie de copt, pe masura ce le faceam. Cand au fost toate impachetate, le-am uns cu ou batut si le-am presarat cu mac, susan si chimen, dupa preferinta celor din casa.
La cuptor au stat cam 15-17 min, pana s-a copt aluatul si s-a rumenit.
Observatii: Foarte bune, branzica nu se topeste inauntru, dar este moale si buna.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu