joi, 29 mai 2014

PRAJITURA RAPIDA CU CAPSUNI

Capsunile romanesti, mari si imbietoare…numai romanesti nu sunt!!! Am cumparat 1 kg, cu gandul sa le mancam proaspete,  in stare naturala, dar a doua zi jumatate din ele erau stricate!!!! Asa ca, de mila sa nu se piarda toate, am facut repede o prajitura, cu ce am putut sa salvez din ele.

Si invatatura de minte: capsunile romanesti nu se gasesc pe toate drumurile….si chiar daca sunt mai mici si mai strambe…sunt cele mai gustoase si mai parfumate capsuni!!!


Necesar: ½ kg capsuni, 1 iaurt mic cu fructe de padure, 200 ml lapte, 6-7 lg zahar, 1 plic praf de copt, 3-4 lg ulei, 5 oua, 8-10 lg faina.

Am zdrobit capsunile si am pus 2 lg de zahar peste ele. Am batut oualele bine cu restul de zahar, uleiul, laptele, iaurtul si faina amestecata cu praful de copt. Am incorporat si capsunile zdrobite, impreuna cu sucul lasat. Am turnat compozitia in tava, pe hartie de copt si am dat la cuptor cam 35-40 min.

Este o prajitura foarte parfumata si gustoasa.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu