miercuri, 21 mai 2014

PRAJITURA CU MERE SI CREMA DE LAMAIE

Necesar blat: 5 oua, 200 ml lapte, 2 iaurturi cu capsuni, 7 lg zahar, 2 mere mari, 3 plicuri zahar vanilat, 1 plic praf de copt, ½  esenta vanilie,  6 lg ulei, 10-11 lg faina.
Necesar crema: 1 plic crema de lamaie pentru torturi de la Dr.Oetker, 1-2 lg zahar pudra, 200 ml lapte, 300 ml frisca lichida de la Meggle.
Necesar glazura: 1 ciocolata topita.

 Am batut bine oualele cu zaharul si uleiul, pana si-au dublat volumul. Am adaugat laptele, zaharul vanilat si esenta, iaurturile, apoi faina amestecata cu praful de copt. Trebuie sa rezulte o compozitie curgatoare, totusi legata. In compozitie am adaugat si merele rase marunt. Am pus in tava, pe hartie de copt si am dat la cuptor cam 30-35 min.
Crema am facut-o, amestecand praful din plic cu frisca batuta tare, cu zaharul si cu laptele.
Dupa ce blatul s-a racit, am insiropat un pic cu lapte si am intins deasupra crema.
Aveti grija crema sa nu fie foarte tare, iar blatul sa nu fie apos (lasati sa traga laptele), altfel la taiere, o sa va ramana crema pe cutit si blatul gol J!
Am turnat in fir subtire si ciocolata topita si am dat la rece cateva ore (peste noapte, ca era seara).
Foarte buna si racoroasa, nu este foarte dulce.
Observatii: Sa nu va sperie aspectul blatului, de la iaurt si mere, pare necopt…nu va asteptati sa arate ca un pandispan!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu