marți, 20 mai 2014

BUDINCA DE TAITEI CU MERE SI LAPTE DE SOIA


Daca s-ar inventa si oua de “post”, ar disparea orice bariere J!!! Cu laptele de soia, de orez, migdale sau alte natii, poti face o gramada de deserturi super bune.
Necesar: 1 l lapte de soia, 400 g taitei subtirei, 3 mere mari, 3 oua, 5 lg zahar, 2 plicuri zahar vanilat, ½ esenta de vanilie, 1 iaurt cu fructe (sau simplu), 5-6 nuci decojite.

Am fiert taiteii in laptele de soia, apoi i-am amestecat cu compozitia rezultata din baterea oualelor cu zaharul si zaharul vanilat, cu nuca rupta cu mana, cu esenta si iaurtul cu fructe. Am adaugat si merele, taiate suvite subtirele, si i-am pus in tava, pe hartie de copt. Am dat la cuptor cam 35-40 min, pana s-a legat si s-a rumenit usor.
La servire, am presarat pe deasupra ornamente de ciocolata.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu