luni, 19 martie 2012

CARTOFI CU USTUROI LA CUPTOR

Un excelent fel de mancare pentru post, sau garnitura pentru o carnita la gratar.

Necesar: 7-8 cartofi, 1 capatana usturoi, sare si piper, 2 lg ulei.

Am spalat cartofii foarte bine pentru ca i-am lasat in coaja. I-am taiat felii, dar nu pana jos, sa ramana totusi legate. Intre felii am pu cate o jumatate de catel de usturoi, taiata pe lung. Am presarat deasupra sare si piper,  i-am stropit cu ulei,  i-am pus in tava si i-am dat la cuptor pana au fost gata (aproape o ora). Incercati cu un bat de frigarui,  daca patrunde  usor in cartof , atunci sunt gata. Eu am pus in tava si felii de ceapa si ardei rosu, dar nu am fost foarte inspirata si le-am pus de la inceput, asa ca s-au cam ars, pentru ca se fac mult mai repede decat cartofii. Deci daca tineti neaparat sa puneti, faceti asta mai spre sfarsit (cand cartofii sunt facuti pe trei sferturi).
I-am servit fierbinti cu branza rasa pe deasupra.
Excelenti, usturoiul le da un gust deosebit!!!

Observatii: Cartofii ii socotiti in functie de  nr de persoane de la masa, si de marimea cartofilor (daca sunt mai micuti, puteti pune cate doi, sau mai multi). Luati in calcul faptul ca dureaza ceva pana se coc.
Daca vreti sa ii serviti in post, renuntati la branza rasa de pe deasupra (sau puneti tofu, dar nu stiu cum o sa iasa!).











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu