marți, 20 martie 2012

SALATA ORIENTALA DE PRIMAVARA

Necesar: 1 kg cartofi, 2 legaturi ceapa verde, 2 ardei rosu, ridichi, 1 legatura patrunjel/marar, masline,  (ou fiert, maioneza).

Am fiert cartofii in coaja. I-am racit un pic, cat sa-i pot curata. I-am taiat cuburi si asa calzi, am pus un pic de ulei peste ei. Am tocat si ceapa verde, ardeiul rosu, ridichiile,  si le-am pus peste cartofi. Am pus sare, piper, otet si ulei, apoi maslinele spalate bine si verdeata tocata marunt.

Observatii: Masline puneti de care va plac, totusi nu v-as recomanda maslinele verzi cu gogosari, pentru ca sunt foarte sarate si nici feliate, pentru ca pateaza cartofii.
Daca nu tineti post, puteti pune in salata si un ou fiert, taiat cubulete si 2-3 lg de maioneza. Iese excelenta.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu