miercuri, 21 martie 2012

CURCAN CU SOS DE SMANTANA SI CIUPERCI

Necesar: 4 ciocanele de curcan, 1 cutie de ciuperci, 200 g smantana, 2 lg faina,  1 cana apa, sare si piper.

Am dezosat copanelele de curcan, avand grija sa scot si pieile si  zgarciurile (sau ligamente, sau ce-or fi ele), le-am taiat bucatele si le-am pus in tigaie, in putin ulei incins. Dupa ce s-a facut carnita, am adaugat faina amestecand mereu,  sa nu se lipeasca, apoi ciupercile din conserva, clatite si scurse,  1 canuta de apa (200 ml), sare si piper. Am lasat sa dea in clocot, apoi am adaugat smantana, mestecand mereu. Am mai lasat cateva minute pe foc, apoi inchis focul.
Se serveste calda, dar mie imi place si rece, nu este gretoasa deloc!












Un comentariu:

  1. Cand le-o mai vede George si pe-astea...
    Aseara cand a vazut cartofii la cuptor a zis:Cand ma mai iei si pe mine, ca acolo e ca la restaurant de 5 stele.Multe mancaruri pe masa,bune,foarte frumos aranjate.Ca n-am mai fost de cinci saptamani(asa a perceput el timpul care a trecut).A ramas taicasu masca cand a auzit(ca eram la masa).
    Bine, mai tarziu nu mai zicea sa mai mearga...
    Dar de cate ori vede o postare se intristeaza ca eu nu-i fac si are de fiecare data cate ceva de spus.
    Si ce n-are dreptate?

    RăspundețiȘtergere