luni, 19 martie 2012

CIUPERCUTE INVELITE


Necesar: 1 kg ciuperci, 2 cepe, 1 legatura marar, 1 capatana usturoi, o mamaliguta, sare si piper.

Am facut o mamaliguta. Pana a fiert apa pentru mamaliguta, am pregatit si ciupercile. Intr-o tigaie, in ulei incins, am  pus ceapa tocata la calit, cand a fost gata,  am adaugat ciupercile, taiate feliute. Cand zeama pe care o lasa ciupercutele a scazut, am adaugat usturoiul taiat feliute, sare si piper. Am lasat pana a scazut bine, am oprit focul si am adaugat si mararul tocat. Am pus intr-o tava de yena un strat de mamaliguta, deasupra toate ciupercile, apoi inca un strat de mamaliga. Am pus la cuptorul incins pentru 25-30 min.
Am servit fierbinti.

Observatii: Daca nu este post, puteti tranti deasupra, la servire, si o lingura de smantana.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu