marți, 24 ianuarie 2012

CONOPIDA CU SUNCA SI FETA LA CUPTOR


Cand vreti ceva rapid si gustos, servit simplu, faceti budinca asta.

Necesar: 1 conopida mica, 5 felii sunca Praga, 1 bucatica branza Feta (cam 250 g), 3 oua, 500 g iaurt, 1 lgta sare si piper.

Am pus conopida spalata bine si desfacuta in buchetele mici, in apa clocotita cu sare, se inmoaie un pic (pentru vreo 10 minute). Dupa ce am scurs-o bine, am pus-o intr-un vas de yena. Peste conopida am pus branza feta faramitata si sunca taiata bucatele. Am batut oualele cu iaurtul, sarea si piperul si le-am turnat deasupra. Am dat la cuptor pentru cam 35 min.

O poti servi si calda si rece.

Observatii: Sa scurgeti bine conopida, altfel budinca va fi zemoasa si se va imprastia la taiere!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu