luni, 9 ianuarie 2012

PRAJITURA DIN COZONAC CU CREMA


Pentru ca se mai intampla ca dupa sarbatori sa mai ramana cate un cozonac ratacit,  care este mare pacat sa se iroseasca si sa se usuce, faceti o crema de oricare si umpleti-l cu ea.
Ca sa fie cat mai simplu de pregatit, folositi cremele pentru prajituri de la Dr. Oetker.
Va iesi ceva gustos si original si sper sa va placa!

Necesar:  1 cozonac (sau 2,  ca mine),  plicuri de crema pentru tarte si prajituri Dr. Oetker, lapte, zahar, nuca cocos colorata.

Varianta 1: 1 cozonac, 2 plicuri de Crema pentru tarte cu fructe Dr Oetker, 500 ml lapte, nuca cocos colorata.

Varianta 2: 1 cozonac, 1 plic Crema pentru prajituri de ciocolata si unul de lamaie, tot de la Dr.Oetker, 400 ml lapte, 6 lg zahar.

Am taiat cozonacii felii pe lung ( ca pe un blat), am pregatit cremele (dupa instructiunile de pe pachet), folosind in al doilea caz,  cate trei lg de zahar la fiecare crema si mai putin lapte decat scrie, si am umplut cozonacii. Pentru ca nu aveam tavi de cozonaci pe masura lor, i-am pus pe tavi normale, dar cum aveau tendinta sa alunece, i-am pus de la inceput culcati pe o parte. Am ornat cum m-a taiat capul si i-am lasat un pic la rece, fara sa-i bag in frigider. Am taiat felii, la servire, ca pe un tort.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu