duminică, 1 ianuarie 2012

COTLET DE PORC UMPLUT CU CARNATI SI FICATEI DE CURCAN


Necesar: 1 buc cotlet de porc fara os de aproximativ 2 kg, 1 punga ficatei de curcan (1/2 kg), 2 cepe mari, 6 felii de cascaval, condimente uscate (oregano, maghiran, boia dulce), 1 bucata sfoara.

Am spalat bine cotletul si l-am impartit in doua. Pe fiecare bucata am subtiat-o cu cutitul si am batut-o cu ciocanul de snitele. Am pus deasupra felii de cascaval, cate un carnat si ficateii trasi la tigaie cu putin usturoi (am pus ceapa tocata la calit si peste ea ficateii taiati bucatele; cand au fost aproape gata am adaugat usturoiul si o lg de vin rosu). Am rulat strans, am legat cu sfoara, am uns cu condimentele amestecate si am pus bucatile rezultate in folie de aluminiu, la cuptor, in tava, cu apa pana la  jumatatea ei. Dupa 30 min, am intors ruladele  cu fata in jos, fara sa le scot din folie. Peste alte 30 min, am aruncat apa din tava, am desfacut folia si am lasat sa se rumeneasca un pic.

Observatii: Se poate servi si rece si cald, in ambele variante este foarte gustos, cu salate sau muraturi!





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu