luni, 9 ianuarie 2012

SPAGHETE CU CARNE


O solutie rapida, pentru criza de timp si inspiratie!

Necesar: 1 pachet spaghete (de care folositi voi), 3 cepe mari, ardei gras colorat, 1 borcan rosii in bulion, 1 bucatica carne porc fiarta (sau facuta la cuptor).

Am pus apa la fiert cu 1 lg de sare mare si 2 lg de ulei. Cand a dat in clocot am pus spaghetele. Eu nu fortez spaghetele sa se dea la fund (J), le las in voia lor. Cand vor fi pregatite (a se citi inmuiate) se vor lasa singure in voia fiertului!!! In timpul asta calesc ceapa tocata, cu ardeiul colorat (scos de la congelator). Cand sunt gata spaghetele, le scurg, le dau un pic printr-un jet de apa si le pun inapoi in cratita. E gata si ceapa si pun peste ea carnea taiata cubulete mici si 2-3 lg apa. Lasam carnea sa se imprieteneasca cu ceapa, dar ca sa nu se simta singure, aducem ca prieteni,   rosiile tocate si bulionul (un pic subtiat daca e prea gros). Cand clocoteste sosul il torn peste spaghete si le pun capacul, sa se inabuse vreo 5 min, iar eu sa am timp sa pun farfuriile pe masa si sa chem trupa. Presar pe deasupra un pic de patrunjel (daca am proaspat) sau cateva fire de verdeata uscata.






Un comentariu: