joi, 5 ianuarie 2012

TORT CU CREMA DE CIOCOLATA SI FRUCTE

 

Asta a fost un tort de viteza, adica aveam la dispozitie 30 min sa fiu gata. Cum nu ma cheama in nici un caz Samantha, sa pot misca din nas, am renuntat la a mai face blatul si crema “de casa” si am apelat la un blat gata facut si la cremele de la Dr. Oetker.  

Necesar: 1 blat de tort de vanilie cu trei foi, 2 crème pentru prajituri de ciocolata, de la Dr. Oetker,  500 ml lapte rece, ½  esenta de rom,  1 plic glazura ciocolata tot de la Dr. Oetker, 2 banane, 2 kiwi, 1 portocala, 200 ml frisca lichida Hulala, creioane pentru decor de la Dr Oetker.

Am batut repede  crema de ciocolata cu 400 ml lapte rece de la frigider. Eu intotdeauna pun mai putin lichid (indiferent de lichid si indiferent de crema sau  budinca) decat scrie pe pachet, ca sa-mi asigur reusita operatiunii. In caz ca iese prea tare crema, mai puteti adauga cate o lg de lapte, pana sunteti multumiti de consistenta ei.  Am amestecat restul de 100 ml de lapte cu esenta de rom, si am insiropat cele trei foi ale blatului. Le-am umplut cu crema preparata. Am pregatit glazura si am intins-o pe tort. Deasupra am scris frumos cu creioanele pentru décor, “La multi ani!” si alte treburi. Am tapetat cu frisca lateralele tortului.  Pentru ca nu am avut timp sa las la frigider sa se intareasca glazura,  am constatat peste cateva minute, ca tot ce am scris eu cu mare drag,  a cam  luat-o la vale si m-am ingrozit. Cand am vazut si fata mamicii copilului care trebuia sarbatorit, a trebuit sa ma gandesc rapid la o solutie de reparare. Asa   ca am curatat repede si am taiat felii, doua banane, doua kiwi si o portocala, cu care am incropit un décor, impreuna cu multa frisca, si m-am rugat lui Dumnezeu sa nu o ia la vale si asta!!! Deasupra am mai colorat un pic cu creioanele pentru decor.


Observatii: Sa nu credeti ca a ramas cumva nemancat!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu