duminică, 1 ianuarie 2012

PRAJITURA DIN ALBUSURI CU NUCA SI RAHAT


Cum aveam niste albusuri ramase desperechiate de o ciorba de burta, am facut repede prajitura asta, inspirata (dar modificata) de pe blogul Laurei Sava. Este excelenta, mie imi place gustul deosebit si usor al prajiturilor din albusuri.


Necesar: 8 albusuri, 10 lg zahar, 10 lg faina, 1 plic praf de copt, ½ kg rahat de fructe, 200 g nuca, 100 g stafide,  75 ml ulei, 3 plicuri zahar vanilat, 1 esenta vanilie.

Am batut bine albusurile cu zaharul si zaharul vanilat. Am adaugat faina amestecata cu praful de copt, apoi am adaugat uleiul si esenta de vanilie. Am tocat cubulete mici rahatul, am taiat nuca cu cutitul maruntel, am adaugat si stafidele.  Peste  ele  am pus un praf de faina si le-am amestecat, sa se separe bucatelele  de rahat. Am turnat compozitia in tava, si am presarat deasupra amestecul cu rahat si nuca.  Am lasat la cuptor cam 25-30 min.

Observatii: Trebuie verificat si avut grija,  ca se poate arde usor.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu