joi, 5 ianuarie 2012

TORT DE CLATITE CU FRISCA SI PORTOCALE


Necesar: 10 clatite, 1 cutie frisca Hulala de 500 ml, 3 portocale foarte dulci, 2 banane, topping de caramel, 1 lgta coaja de portocala zaharisita.

Clatitele nu este cazul sa va mai spun cum sa le faceti, ca asta stie toata lumea. Dar daca totusi nu ati facut pana acum, reteta o gasiti aici: http://vulpeacofetar.blogspot.com/2011/11/clatite-cu-dulceata.html.
Nu uitati sa adaptati cantitatile!

Lasati clatitele sa se racoreasca, si pana atunci bateti bine frisca. Nu o sa va trebuiasca chiar toata, asa ca ori faceti mai multe clatite, ori va mai ganditi la un desert cu restul de frisca.  Portocalele le curatati de coaja razuindu-le, apoi le curatati de partea alba. Razatura puneti-o intr-un borcanel cu 2 lgte de zahar. Va va prinde bine la prajiturile viitoare! Unei portocale o sa-i taiati fiecare feliuta pe lung,  pe partea cu pulpa, pe care le veti desface in doua. Celelalte doua vor fi curatate,  taiate cubulete si puse un pic la scurs. Bananele le veti taia feliute, cat de groase vreti voi. Puneti prima clatita pe un platou, o acoperiti cu frisca si puneti feliute de banana si cuburi de portocale. Asa veti face cu toate clatitele, punand in interior toate feliile si cubuletele, si presarand cateva fire de coaja de portocala zaharisita. Peste ultima clatita veti pune frisca si feliile de portocala taiate pe lung. Eu am mai avut inca o clatituta mica, pe care am pus-o peste frisca de pe ultima clatita, pe care am uns-o si pe ea cu frisca, si am pus ca decor si cateva jeleuri taiate,  cu aroma de mure si zmeura,  de la Silvana , si cateva ornamente de ciocolata (bombonele foarte mici), si am “stropit” nitel cu un topping de caramel.  Apoi o dati putin la rece (macar o ora)!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu