duminică, 20 mai 2012

ARIPIOARE IN SOS DE SOIA SI CUS-CUS

Minunate, de  mare efect si rapide!
Necesar: 10 – 12 aripioare pui, 3 lg ulei masline,  100 ml sos soia, sare, piper,  zeama de la 1 lamaie micuta, cateva ace de rozmarin uscat (ca nu aveam proaspat).
Am curatat si spalat bine aripioarele. Nici nu stiu de ce mai spun asta de fiecare data, doar nu cred ca e cineva, care nu ar face operatiunea asta, doar pentru ca ii place sa-I stea tuleiele zbarlite in farfurie!!! Daca da, sariti peste etapa asta J!
Le-am taiat in trei, varful aripei ajungand automat in castronul lui Bobi. Pe celelalte le-am pus la fiert. Dupa ce au clocotit, le-am mai lasat cam 15 min la fiert, apoi le-am scurs bine. In tigaie am pus uleiul de masline la incins, apoi am rumenit putin pe fiecare parte aripioarele. Deasupra lor am pus sosul de soia si zeama de lamaie, piper si rozmarinul. Am lasat pe foc mic  cateva minute (7-8), apoi le-am transferat intr-o craticioara cu capac, oprind si focul.
Le-am servit cu cus-cus, pe care l-am pregatit conform instructiunilor de pe ambalaj, adica: l-am prajit putin intr-o lg de ulei de masline, apoi am pus peste el o cana de apa (300 ml la 125 g de cus-cus), mestecand din cand in cand. Peste el pentru efectul vizual, am pus fasiute dintr-un ardei copt si ceapa verde tocata.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu