sâmbătă, 26 mai 2012

CHIFTELUTE DE MAZARE

Necesar : 600g  mazare (2 borcane),2 oua, 2 cepe, 4-5 catei usturoi, 1 - 2 lg chimen, boia dulce de ardei, 1 legatura patrunjel, sare si piper.
Ingrediente sos:  50 g branza de oaie, 350 g iaurt, 1 legatura patrunjel.
Am folosit mazare de la borcan, ca sa ma scutesc de etapa fierberii ei. Am pasat mazarea, lasand totusi si cateva boabe intregi. Am amestecat-o cu oualele batute, cu ceapa tocata maruntel, usturoiul pisat, patrunjelul tocat marunt si condimentele.  Am pus la frigider pentru o jumatate de ora. Apoi am format bilute pe care le-am dat prin faina si le-am prajit in ulei incins. Boabele intregi le-am lasat si pe  ele in compozitie, in interiorul chiftelutelor.
Am servit chiftelutele cu un sos de branza.: am pasat bine branza, am frecat-o cu iaurtul si am adaugat patrunjelul tocat.
Observatii: Mi s-a parut ca gustul de mazare s-a potrivit foarte bine cu chimenul, dar trebuie sa recunosc ca sunt un mega fan al lui (mananc in fiecare zi, in salate, in cereale cu iaurt …)! Daca nu va impacati cu el, inlocuiti-l cu altceva, care va place (de exemplu coriandru).

Observatii: Se servesc in aceeasi zi, si maxim a doua zi, cu conditia sa fie pastrate le frigider.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu