vineri, 4 mai 2012

FRIPTURA DE MIEL

Desi va spuneam, sa nu cumva sa asteptati vreo reteta cu miel (pentru ca noi nu mancam asa ceva), anul asta m-am trezit cu mielul la usa. Ce era sa fac? L-am hacuit, l-am impartit si m-am dedat la o friptura, curioasa ce o sa iasa.
Ce-a iesit? O super buna friptura. Am mancat fara stres sau remuscari pentru bietul mielut ( adevarat ca nici nu il cunosteam dinainte!!!).  Am pacalit chiar si copii sa manance (fara sa stie ce e, dar nu-i bai, ca si ciorba de burta au mancat-o ani de zile,  crezand ca e ciorba de pui J J J)
Necesar: pulpa de miel (eu am avut 4), 1 capatana usturoi, 1 cana mare vin alb, 2 lg ulei, 1 plic condimente pentru miel de la Galeo,  1 cana supa.
Carnea de pe pulpe am dezosat-o, am taiat-o bucati maricele si am pus-o la marinat intr-un amestec din vin, usturoi pisat, ulei si condimente pentru miel, unde am lasat-o cam 2 ore.
Dupa perioada asta, am pus-o in tava, cu o cana de zeama (strecurata) de la fiertul carnii de porc si am dat-o la cuptor. Am intors-o din cand in cand, pana s-a rumenit frumos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu