sâmbătă, 26 mai 2012

PRAJITURA CU BRANZA DULCE SI CIOCOLATA

Daca v-a mai ramas dupa Paste, ceva  branzica dulce si o tona de iepurasi, ratuste, puisori si oute de ciocolata, faceti prajitura asta de mai jos. Daca nu v-a ramas nimic, faceti-o totusi, este super buna!

Necesar  blat: 6 oua, 4 lg faina, 6 lg zahar, 2 lg pudra de roscove, 1 praf copt, 6 lg ulei.
Necesar  crema: 500 g branza de vaca dulce, 200g zahar pudra, 200 g unt, 1 plic zahar vanilat, coaja de lamaie, 1/3 dintr-o fiola de esenta de migdale.
Necesar  glazura: ciocolata topita, 3 lg frisca lichida.

Am batut   oualele cu zaharul si uleiul, apoi am pus treptat amestecul din faina, roscove si praful de copt. Am turnat amestecul intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptor pentru 25 min.
In timpul asta am facut crema, amestecand bine toate ingredientele, pana cand s-au omogenizat bine si aspectul era fin. Ar fi bine sa folositi chiar zahar pudra, altfel zaharul (tos) va crantani in dinti.
Cand blatul s-a racit bine, am intins crema pe deasupra si am dat la rece pana am pregatit glazura.
Pentru glazura asta a trebuit sa negociez un pic cu copii mei, care nu erau de acord cu metodele mele criminale de obtinere a ei.  Pana la urma au cedat toti puii si iepurii de ciocolata, iar eu, i-am spart (L) pe toti,  fara deosebire, i-am maruntit un pic si i-am pus intr-un ibric, cu 3 lg de frisca lichida. Ibricul asta l-am pus in altul mai mare cu apa, pe foc. Cand s-a topit,  pana la fluidizare, am scos prajitura de la frigider si am intins deasupra ciocolata.  Am dat inapoi la rece si am taiat-o dupa vreo doua ore.

Observatii: Daca nu va place gustul deosebit al esentei de migdale, folositi alta esenta.







Un comentariu: