joi, 31 mai 2012

CIUPERCI SOTE

Foarte simplu de facut, foarte rapid si foarte, foarte bun.
Necesar: 1 kg ciuperci, 4 lg ulei de masline, 1 lg boia dulce, 1lgta sare , ½ lgta piper, 1 legatura de marar sau patrunjel.
Ciupercile pot fi de oricare marime. Daca sunt mai mari le vom taia in trei-patru, iar pe cele mici le lasam intregi.
Le-am spalat bine, le-am curatat pe cele mai mari, pe care le-am si taiat in trei. La toate ciupercutele le-am taiat coditele mai scurt, doar cat sa treaca cu maxim o jumatate de cm de marginea palariei, codite pe care nu le-am aruncat, ci le-am folosit si pe ele. Am pus la incins,in tigaia mare, uleiul de masline, apoi toate ciupercutele si coditele taiate. Le-am intors mereu sa treaca toate prin ulei si prin caldura fundului tigaii. Cand s-au inmuiat si au fost aproape gata, am pus peste ele amestecul de condimente si  sare si am mai lasat un pic pe foc. Am mutat pe farfurie si am presarat deasupra verdeata tocata (marar).
Minunata garnitura pentru orice fel de carne (cred eu).










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu