vineri, 4 mai 2012

FRIGARUI MIXTE DE PORC, CURCAN SI MIEL

Frigaruile astea le-am facut mai demult, dupa paste, dar nu am apucat sa le postez pana acum.
Necesar:  bucatele de carne de porc, miel si curcan, 1 capatana usturoi pisata, 1 plic condimente pentru carne la gratar de la Galeo, 1 canuta vin alb, 1 lg ulei, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 2 cepe, cateva rosii cherry, bete de frigarui.
Am bucatit carnea in cuburi de 3-4 cm si am pus-o in casolete separate cu condimentele, usturoiul pisat, vin si ulei.  Au stat in frigider 2 zile, pentru ca bunutul a vrut sa ploua non stop, iar eu nu am vrut fum in casa. Am taiat ardeiul si ceapa bucati maricele.  Pe fiecare frigaruie am pus alternand  cuburi de carne, ardei rosu, ardei galben si ceapa. In varf am pus cate o rosie micuta. Am facut frigaruile separat, pe fiecare tip de carne, dar voi puteti sa alternati carnea asa cum va place.
Am servit cu cartofi prajiti si salata verde.
Observatii:  Am citit undeva, ca betele de frigarui ar trebui scufundate 30 min in apa, sa nu se arda pe gratar. Eu am uitat sa fac asta, dar totusi nu s-au ars.











Un comentariu:

  1. Ti-am spus eu ca esti o mina de aur la casa omului?
    Sa-ti dea D-zeu sanatate sa faci cat de multe,ca tare priceputa esti!
    Iar pe noi sa ne chemi sa gustam din ele ca...iti lasa gura apa!
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere