joi, 24 mai 2012

PUI CU ANANAS

Prima oara cand am auzit de pizza cu pui si ananas, am zis ca ce nazbatie mai e si asta!!! Cum adica carne si ananas la un loc?!? Cah! Totusi, ca sa nu mor….nestiutoare,  am incercat! Bine am facut, ca nu as fi stiut ce pierd!
Asa ca, reteta asta de mai jos, o combinatie dulce acrisoara, o fac de fiecare data cand am chef de ceva cu adevarat bun si deosebit!

Necesar :  1 piept de pui, 1 conserva de ananas,  2 morcovi, 2 ardei rosu, 3 lg sos de soia, 1 lg amidon, 4 catei de usturoi,  2 lg zahar, ¼ cana otet, ¼ cana bulion.
Am taiat pieptul bucatele si l-am amestecat cu amidonul si cu sosul de soia, dupa care l-am pus pentru 30 minute la frigider.  Am prajit pieptul in putin ulei incins, dupa care l-am pus la scurs, sa elimin surplusul de ulei. Am pus la calit ardeiul si morcovul taiat cubulete si usturoiul taiat feliute. Cand au fost gata am pus peste ei,  amestecul din otet, bulion, compot, 3 lg apa si zahar (topit bine), si am lasat sa scada mult si sa se formeze un sos. Cand a scazut, am adaugat un praf de sare si unul de piper, cuburile de ananas si bucatelele de piept de pui,  si am lasat sa dea un clocot, mestecand mereu.
Am servit fara garnitura sau salata.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu