duminică, 27 mai 2012

PULPA DE PORC CU CIUPERCI SI CARTOFIORI NOI

Aveam pofta de ceva carnita si totodata si ciuperci, asa ca am procedat in consecinta.
Necesar: 1 kg pulpa de porc, 10-15 ciuperci micute, 15-20 cartofiori noi, cei mai micuti, 5-6 catei usturoi, 200 ml supa, 400 ml sos de bulion, sare si piper.
Am taiat pulpa in bucati si am pus-o un pic la fiert. Dupa ce am strans spuma, am trecut carnea intr-o tava de yena, am pus peste ea o cana din zeama in care a fiert, strecurata (daca o lasati putin se separa singura, se limpezeste). Am adaugat si ciupercile curatate si spalate bine, intregi si cartofiorii mici, noi. Peste ele am pus sare, piper si 400 ml de sos de bulion (dulce acrisor).
Mai tineti minte, ca v-am spus ca, dupa ce am facut gogosari in bulion, mi-a ramas niste sos pe care l-am pus la borcane in beci, fiindu-mi mila de el? Ei bine s-a pastrat exemplar si am folosit din el acum. La toamna o sa fac mai mult sos pentru gogosari, si o sa-l scad mai mult sa-l pastrez pentru fripturi.
Deci, intorcandu-ma la oile noastre, am pus tava in cuptor si am lasat-o cam 50 min, verificand din cand in cand, intorcand carnea si ciupercutele.
Am servit cu …placere!
Observatii: Sosul de bulion il faceti ca aici http://vulpeacofetar.blogspot.com/2011/12/gogosari-cu-sos-de-bulion.html.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu