duminică, 6 mai 2012

MANCARICA DE STEVIE CU OU OCHI

Cum m-am trezit cu o ditamai sacosa de stevie, cruda si proaspata, uda de ploaie,  adusa de la tara de verisoara mea, stevie care m-a facut sa-mi ploua in gura, mai ales ca era insotita si de oute de gaina, am purces la treaba. Grea treaba, pentru ca, stevia, culeasa cu noaptea in cap, pe ploaie, era plina de firicele de mohor, care mi-au dat ceva de furca, pentru ca nu voiau deloc sa se desparta de foile de stevie.

Necesar: stevie (cata vreti voi), 2 cepe, 1 cutie cuburi de rosii, 1 capatana mica de usturoi, oua, sare si piper.
Am spalat si curatat stevia de cotoare, apoi am pus-o in apa clocotita, pentru cateva minute. Ceapa, tocata marunt, am pus-o la calit. Cand a fost facuta, am adaugat si rosiile si usturoiul taiat feliute subtiri. Cand s-a format sosul am adaugat stevia si un pic de apa si am lasat-o sa dea in clocot, mestecand din cand in cand. Am oprit-o si am prajit oualele, dar doar atat cat sa-mi ramana galbenusurile cleioase pe care le-am servit cu mancarica de stevie.
Minunata!!!









Un comentariu: