vineri, 4 mai 2012

PRAJITURA CU DULCEATA DE DOVLECEI SI SIROP DE VISINE

O prajitura facuta, cu scopul de a goli borcanul de dulceata.
Necesar: 5 oua, 150 ml lapte indulcit, 1 branzica Fagaras, 10 lg zahar, 15 lg faina, 1 praf de copt, 3 zahar vanilat, 1 borcan de dulceata (eu am avut ¾ dintr-un borcan de 800g - dulceata de dovlecei cu sirop de visine), 200 g nuca macinata mai mare.

Am batut oualele cu zaharul, branzica (parasita in frigider si nedorita de nimeni!!!) si zaharul vanilat. Am adaugat laptele si faina amestecata cu praful de copt. Am turnat in tava si deasupra am pus dulceata, neuitand sa scot lamaia din ea (pusa sa tina dulceata). Peste dulceata am pus nuca, macinata un pic cu facaletul. Am dat la cuptorul incins, pentru vreo 35 min.   Serviti-o presarata cu zahar pudra.
Foarte buna prajitura, dulceata (de oricare) se potriveste la fix cu nuca (cel putin asa cred eu!).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu