duminică, 27 mai 2012

SUPA DE COASTE DE PORC CU TAITEI DE CASA

Mi-era o pofta imensa de vreo doua zile de o supa cu multa verdeata si cu taitei de casa, dar nu am avut timp s-o fac. Asa ca azi,  m-am mobilizat si am facut o supa…..buna….rau!!! Cum aveam niste coaste de porc la congelator, dezosate acum cateva zile, m-am gandit ca nu are ce sa iasa rau, daca le folosesc. Si am avut dreptate J!
Iar supele, indiferent din ce le faci, nu au cum sa fie, decat bune!!!
Necesar: coaste de porc (cu nitica carne pe ele), 2 cartofi mari, 2 morcovi, 2 ardei, 1 ceapa mare, 3 rosii coapte, 1 legatura patrunjel, taitei de casa proaspeti, sare si piper.
Am pus coastele, cartofii taiati felii mari, morcovii felii , ardeiul cuburi, ceapa felii, in oala cu presiune si am umplut cu apa pe trei sferturi, apoi am pus pe foc. Pana a fluierat oala, am facut taiteii de casa si am tocat rosiile. Cand au fiert toate, am pus rosiile, taiteii, sare , un praf de piper si 1 lg de ulei si am lasat sa fiarba in continuare.  Cand au fost fierti si taiteii, am oprit focul si am pus si patrunjelul tocat, apoi am pus capacul.
Minunata!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu