vineri, 25 mai 2012

ARIPIOARE SI COPANE CA LA KFC

Necesar: aripioare (eu am avut vreo jumatate de kg), 5 ciocanele,  1 ou, 150 ml lapte, 1 cana faina, 3 lgte chilli, 5 catei usturoi, 1 lgta sare, ½ lgta piper,  1 lg condiment pentru pui.
Am taiat aripile in doua (eu arunc varfurile aripilor). Le-am pus la fiert,  impreuna cu ciocanelele,  in apa cu putina sare, cam 15 minute dupa ce a inceput sa fiarba apa. Am pus la scurs. Am batut oul cu laptele si usturoiul pisat bine. Ar fi fost bine sa am usturoi granulat, si sa-l amestec cu faina, dar cum n-am avut…  Am amestecat faina cu sarea, piperul, chilli si condiment. Am dat aripioarele si ciocanelele prin faina, prin oul cu lapte si iar prin faina, apoi am pus la prajit. Se formeaza o crusta exact ca la cele de la KFC, doar ca tu stii exact ce ai bagat in ele.
Am servit cu cartofi noi prajiti si cu salata de varza alba. Yamiiii!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu