luni, 26 decembrie 2011

BRADUTI (DE POST)

Necesar: 1 kg biscuiti Fitnes, 400 g zahar pudra, 200 g nuca macinata, 1 pachet margarina, 150 g cacao, 1 borcan compot de cirese.

In reteta asta ar fi trebuit sa folosesc coniac sau visinata, dar cum le pregateam pentru copii mici, nu m-am riscat si am folosit compot de cirese.

A facut “praf” biscuitii cu sucitorul, pe care l-am trecut peste ei, asa cum intinzi foaia de placinta. Am amestecat biscuitii pisati cu zaharul pudra si  cacaua. Am frecat margarina cu nuca pisata (am dat-o prin rasnita de zahar) si am adaugat compotul cate putinel, omogenizand bine, apoi am pus-o peste  biscuiti, si m-am apucat de framantat.
Ar fi trebuit sa fac bradutii cu forma speciala, pe care am imprumutat-o in sensul asta, dar cum era (doar) ora 11 noaptea si forma trebuia batuta de masa sa cada brazii, iar toata casa mea dormea, am ales sa-i modelez in mana. Pana la urma au semanat cu niste braduti pentru ca am gasit niste ornamente senzationale, (si bune la gust) stelute si globulete. I-am pus pe tava si i-am "nins" cu nuca de cocos.

Observatii: Sunt foarte buni si prind la publicul junior. Mi-au iesit cam 100 bucati.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu