luni, 26 decembrie 2011

PRAJITURA CU PERE SI CIRESE NEGRE DE POST


Necesar: 4 pere mari, 1 borcan de compot de cirese negre, 1 pachet margarina, 1 cana zahar si inca trei linguri, 1 lgta scortisoara, 2 plicuri zahar vanilat, 1 praf de copt, 2 cani de faina.

Am taiat perele cubulete si le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt, dupa ce am uns hartia cu margarina si am presarat-o cu zahar.le-am dat la cuptorul incins sa se coaca un pic. Deasupra am pus cateva cirese din compot, 3 lg de zahar si scortisoara. Nu prea am luat in calcul faptul ca perele sunt mai zemoase decat merele si m-am trezit cu o gramada de suc in tava. Am facut o compozitie din margarina topita la microunde, zahar, zahar vanilat, faina, praful de copt si compotul de cirese. Mi-a iesit o compozitie de culoare mov, pe care am turnat-o in tava, peste perele zemuinde. Am pus-o la cuptor pentru 35-45 min.  Am lasat-o sa se raceasca putin, dupa care am rasturnat-o. A iesit excelenta desi nu prea aspectuoasa (in ultima poza sunt cele din dreapta) si un pic sfaramicioasa.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu