duminică, 11 decembrie 2011

NEGRESA DE POST CU ANANAS


Necesar: 1 cana si 3 lg zahar, 2 cani Pepsi, ¾ cana ulei, 1 borcan mic de dulceata de pere, 3 lg cacao, 1 praf de copt, 2 plicuri zahar vanilat, 3 cani faina, 6 felii de ananas proaspat, nuca macinata, ½  lgta scortisoara, ½  lgta nucsoara.
Am amestecat zaharul cu faina, praful de copt, zaharul vanilat, condimentele si cacaua, apoi am adaugat pepsi-ul si uleiul. Dupa ce am omogenizat bine am adaugat si dulceata, si ananasul taiat cubulete mici. Am turnat in tava tapetata cu hartie de copt, am presarat deasupra nuca macinata si am dat la cuptor pentru 30 – 35  min. Cand am scos-o din cuptor am turnat deasupra o glazura de ciocolata de la Dr. Oetker, facuta un pic mai subtire, sa se insiropeze putin.

Observatii: Este foarte buna, are gust de turta dulce,  de la amestecul de scortisoara cu nucsoara!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu