marți, 27 decembrie 2011

TOCANITA DE LEGUME CU INIMA DE PORC


Imi place inima de porc in mod deosebit. De fapt de la porc, mananc de toate, in afara creierului (si asta pentru ca am o sechela transmisa ereditar!)

Necesar: 5-6 inimi de porc, 5 cartofi, 2 morcovi, 4 cepe, 1 legatura de patrunjel

Am taiat inimile pe jumatate si le-am spalat bine scotand si sangele inchegat din ea (stiu ca este morbid, dar asta e!). Le-am pus la fiert in oala cu presiune si pana atunci am curatat legumele si le-am spalat. Am pus ceapa la calit si morcovii, taiati feliute. Cartofii i-am fiert un pic separat, apoi cand a fost gata si inima, am taiat-o cubulete si le-am pus pe toate peste ceapa cu o cana de zeama de la carofi. Le-am lasat sa scada si dupa ce am stins focul am pus si patrunjelul tocat, pe deasupra. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu