marți, 27 decembrie 2011

PLACINTELE CU BRANZA


Am facut doua prajituri (Prajitura Prajiturilor si Fanta) si mi-a mai ramas niste branzica cu care ma gandeam ce sa fac. Cum la prima prajitura imi trebuie aproape doua pachete de foi de placinta, mi-a venit ideea sa fac din foile ramase niste placintele micute, si ca sa nu se imprastie le-am pus in tavile noi, ca tot trebuia sa le fac inaugurarea.

Necesar: branza dulce de vaci, zahar, zahar vanilat, coaja de lamaie si portocala, cateva stafide, foi de placinta.

Branzica era gata pregatita (amestecata cu zahar, zahar vanilat, coaja de lamaie). Am taiat foile de placinta in patru pe latimea foii. Am indoit fiecare dreptunghi rezultat si l-am pus in tava. Deasupra am pus cate o lingura de branza, am adunat marginile, si peste ele  am pus cate o bucatica de unt. Am dat la cuptor pana s-a rumenit deasupra. La fel am facut si in tava cu inimioare.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu