duminică, 11 decembrie 2011

SHAORMA


Azi duminica, s-a trezit familionul cu pofta de shaorma!!! Si cum nu sunt de acord sa cumparam cine stie de unde, cand pot foarte bine sa fac acasa, m-am apucat de treaba. 

Asta este o reteta cu dedicatie pentru Baiar Menat, un “shaormaholic”. Cand il intrebi ce mancam, ce bem sau ce prajitura facem, raspunsul lui este unul si acelasi, enervant si insistent: “SHAOOOORMAAAA!!!”

Necesar: 5 pulpe pui, 5 cartofi mari, ½ varza alba, 7 castraveti murati, maioneza, usturoi, lipii libaneze.

Primul lucru am pus la cuptor cinci pulpe condimentate,  intr-o punga pentru fripturi de la Maggi. Am curatat cartofii si i-am taiat pai, dar mai grosuti si i-am pus la prajit. Intr-o craticioara mica, am pus la fiert doua oua pentru maioneza.  In timpul asta, am facut repede salata de varza si am tocat castravetii. Am curatat oualele si am pasat galbenusurile sa se raceasca mai repede.  Am pregatit maioneza din doua galbenusuri fierte, 4 lg mustar dulce, 3 lgte zeama de lamaie si 200 ml ulei.   Tu, Baiar, vezi sa ai grija sa ai in casa un borcan de maioneza cumparata!!! Am curatat si pisat usturoiul, pe care l-am adaugat in maioneza.

Cand au fost toate gata, le-am pus in castroane la indemana. Am dezosat pulpele de pui si am rupt carnea bucatele. Am incalzit la microunde lipiile (cate doua, sa nu se raceasca pana le impachetez). Am uns lipiile cu maioneza cu usturoi, am pus deasupra cartofii prajiti, salata de varza, suvitele de pui, castravetii si iar maioneza cu usturoi. Am pliat marginile laterale, dupa care am rulat cat de strans s-a putut, avand in vedere ca erau pline ochi. Am servit langa salata verde, ca sa mancam sanatos J!!!












 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu