joi, 8 decembrie 2011

PIZZA PE FELII DE PAINE


Cand copii isi aduc acasa prietenii de joaca si incep sa bata cu furculita in masa ca le este foame, iar tu tocmai ai consumat si ultima lingura de faina, facand prajituri, nu-ti mai ramane altceva de facut decat sa tai vitejeste doua paini si sa te apuci de treaba.

Necesar: doua paini, salam si sunca (2-3 feluri), 2 rosii, masline,  2 ardei galbeni, 2 suluri de branza topita (sau 1 mare),  cateva lg ulei de masline (sau de floarea soarelui), ketchup dulce.

Am taiat painile felii, pe care le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt. Deasupra am stropit feliile cu putin ulei si le-am uns cu ketchup. Am taiat patratele mici mezelurile, maslinele si ardeiul, pe care le-am repartizat deasupra feliilor, impreuna cu cate o felie subtirica de rosie. Am dat o gaurica la tubul de branzica topita, si am ornat “ingramadeala”! Am pus pentru 20-25 minute la cuptor si a mai durat inca 10 minute pana a disparut,  din care 5 minute i-au facut vant sa se racoreasca. Noroc ca frigea, ca am apucat sa fac si eu o poza!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu